Pościelowy Raj
Pomoc
Kontakt
W czym możemy Ci pomóc?
  • Czy jest możliwość złożenia zamówienia innego niż internetowe?

    Tak, zamówienie możemy przyjąć telefonicznie oraz poprzez email. W każdym z tych przypadków stosujemy formę płatności "za pobraniem" lub przedpłata na konto. Abyśmy mogli przyjąć zamówienie potrzebujemy następujących informacji: - imię i nazwisko adresata - dokładny adres wraz z kodem pocztowym - numer telefonu do kontaktu z kurierem - nazwę produktu oraz zamawianą ilość produktów - adres email (jeżeli jest dostępny, do przesłania potwierdzenia przyjęcia zamówienia i numeru listu nadawczego) - opcjonalnie jeżeli klient życzy sobie FV: dane do FV w tym poprawny numer NIP Przygotuj te informacje, przed kontaktem z naszą firmą, lub prześlij do nas zamówienie na adres email: sklep@poscielowyraj.com

  • Czy towar mogę odebrać osobiście?

    Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego. Prowadzimy sklep wyłącznie internetowy ze sprzedażą wysyłkową.

  • Czy towar dostępny jest od "ręki"?

    Tak, sprzedajemy towar tylko taki który mamy na stanie magazynowym. Jednak zdarzają się wyjątkowe sytuacje, co występuje się bardzo rzadko. W takiej sytuacji zawsze kontaktujemy się z kupującym w celu ustalenia planu działania.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty lub otrzymania informacji o wybraniu formy płatności za pobraniem i wynosi od 1 do 3 dni roboczych ( od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Szczegóły zawarte są w zakładce REGULAMIN.

  • Czy otrzymam fakturę VAT na zamówione produkty

    Tak. Na etapie realizacji zamówienia, wybierz fakturę jako dokument sprzedaży i podaj dane do FV (w przeciwnym przypadku otrzymasz paragon fiskalny). Pamiętaj błędne wprowadzanie danych spowoduje wydrukowanie ich na dokumencie. Faktura wysyłana jest na adres mailowy Kupującego.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

    Tak, Zwracany produkt nie może być uszkodzony oraz nosić śladów użytkowania poza tymi wynikającymi np. z konieczności sprawdzenia towaru. Towar nienaruszony w oryginalnym opakowaniu można zwrócić w terminie 14 dni od daty zakupu. Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy znajdą Państwo na stronie w zakładce regulamin.

  • Mam uwagi do realizacji mojego zamówienia - jak mam je przekazać?

    W tym celu dopisz swoją prośbę w uwagach do zamówienia. Odpowiednie pole znajdziesz w ostatnim korku realizacji zamówienia, może tam podać także uwagę dla kuriera np. "domofon nie działa, proszę o tel." itp.

  • Czy kurier zadzwoni i przywiezie paczkę o konkretnej godzinie?

    Kurier posiada numer telefonu, ale nie ma obowiązku zadzwonić do adresata. Godzinę dostarczenia przesyłki wybiera kurier. Nie mamy wpływu na czas dostawy oraz jakość usługi dostarczenia przesyłki. Odpowiedzialni jesteśmy za spakowanie i wysłanie zamówionego przez Państwa towaru a nie dostarczenie przesyłki.

  • Co mam zrobić w sytuacji gdyby przesyłka dodarła do mnie niekompletna lub uszkodzona?

    Na szczęście takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każda paczka wychodząca z poscielowyraj.com jest ubezpieczona. Ważne jest aby został spisany protokół szkody przez kuriera, jeżeli kurier już odjechał skontaktuj się z firmą kurierską. Na spisanie protokołu masz 7 dni. Ważne: Roszczenia związane z brakami oraz uszkodzeniami mechanicznymi towarów bez spisanego protokołu w chwili doręczenia nie będą rozpatrywane.

  • Czy realizujecie wysyłki zagraniczne?

    Tak, odpowiedni adres wpisz w podsumowaniu zamówienia.

  • W jakich godzinach pracuje obsługa sklepu poscielowyraj.com?

    Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. W tych godzinach działa nasz numer telefonu 601 532 780.

Dział obsługi klienta


tel: 601532780
email: sklep@poscielowyraj.com.pl

Godziny pracy infolinii:
poniedziałek - piątek | 9:00 - 15:00


Adres firmy:
ul. Pietkiewicza 19/39
15-689 Białystok

Formularz kontaktowy

* - Pole wymagane

Zapisz się na newsletter i zgarnij 10% rabatu na pierwsze zakupy!
Bądź na bieżąco z promocjami i nowościami w naszym sklepie!

Zwroty i reklamacje

 

Pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy

Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy oraz wzór formularza odstąpienia od umowy

Konsumentom przysługuje 14 dniowe prawo do odstąpienie od umowy. Prawo to przysługuje również osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego w rozumieniu art. 556 (4) Kodeksu cywilnego. Pozostałym przedsiębiorcom prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje.

Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (ABIK Artur Puchalski, Krypno Wielkie 4, 19-111 Krypno, Polska, SKLEP@POSCIELOWYRAJ.COM.PL, telefon: 601532780) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

Wzór formularza odstąpienia od umowy

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat ABIK Artur Puchalski, Krypno Wielkie 4, Krypno, Polska, SKLEP@POSCIELOWYRAJ.COM.PL

Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*)
umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

– Adres konsumenta(-ów)

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data

-  Numer Konta do zwrotu środków

(*) Niepotrzebne skreślić.

 

         

Reklamacje

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@poscielowyraj.com.pl lub drogą pocztową na adres: Pościelowy Raj ul. Krypno Wielkie 4,  19-111 Krypno

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ABiK Artur Puchalski ul. Krypno Wielkie 4,  19-111 Krypno tel. 601532780

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Szablon Shoper Icon™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium