Pościelowy Raj
Pomoc
Kontakt
W czym możemy Ci pomóc?
  • Czy jest możliwość złożenia zamówienia innego niż internetowe?

    Tak, zamówienie możemy przyjąć telefonicznie oraz poprzez email. W każdym z tych przypadków stosujemy formę płatności "za pobraniem" lub przedpłata na konto. Abyśmy mogli przyjąć zamówienie potrzebujemy następujących informacji: - imię i nazwisko adresata - dokładny adres wraz z kodem pocztowym - numer telefonu do kontaktu z kurierem - nazwę produktu oraz zamawianą ilość produktów - adres email (jeżeli jest dostępny, do przesłania potwierdzenia przyjęcia zamówienia i numeru listu nadawczego) - opcjonalnie jeżeli klient życzy sobie FV: dane do FV w tym poprawny numer NIP Przygotuj te informacje, przed kontaktem z naszą firmą, lub prześlij do nas zamówienie na adres email: sklep@poscielowyraj.com

  • Czy towar mogę odebrać osobiście?

    Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego. Prowadzimy sklep wyłącznie internetowy ze sprzedażą wysyłkową.

  • Czy towar dostępny jest od "ręki"?

    Tak, sprzedajemy towar tylko taki który mamy na stanie magazynowym. Jednak zdarzają się wyjątkowe sytuacje, co występuje się bardzo rzadko. W takiej sytuacji zawsze kontaktujemy się z kupującym w celu ustalenia planu działania.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty lub otrzymania informacji o wybraniu formy płatności za pobraniem i wynosi od 1 do 3 dni roboczych ( od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Szczegóły zawarte są w zakładce REGULAMIN.

  • Czy otrzymam fakturę VAT na zamówione produkty

    Tak. Na etapie realizacji zamówienia, wybierz fakturę jako dokument sprzedaży i podaj dane do FV (w przeciwnym przypadku otrzymasz paragon fiskalny). Pamiętaj błędne wprowadzanie danych spowoduje wydrukowanie ich na dokumencie. Faktura wysyłana jest na adres mailowy Kupującego.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

    Tak, Zwracany produkt nie może być uszkodzony oraz nosić śladów użytkowania poza tymi wynikającymi np. z konieczności sprawdzenia towaru. Towar nienaruszony w oryginalnym opakowaniu można zwrócić w terminie 14 dni od daty zakupu. Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy znajdą Państwo na stronie w zakładce regulamin.

  • Mam uwagi do realizacji mojego zamówienia - jak mam je przekazać?

    W tym celu dopisz swoją prośbę w uwagach do zamówienia. Odpowiednie pole znajdziesz w ostatnim korku realizacji zamówienia, może tam podać także uwagę dla kuriera np. "domofon nie działa, proszę o tel." itp.

  • Czy kurier zadzwoni i przywiezie paczkę o konkretnej godzinie?

    Kurier posiada numer telefonu, ale nie ma obowiązku zadzwonić do adresata. Godzinę dostarczenia przesyłki wybiera kurier. Nie mamy wpływu na czas dostawy oraz jakość usługi dostarczenia przesyłki. Odpowiedzialni jesteśmy za spakowanie i wysłanie zamówionego przez Państwa towaru a nie dostarczenie przesyłki.

  • Co mam zrobić w sytuacji gdyby przesyłka dodarła do mnie niekompletna lub uszkodzona?

    Na szczęście takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każda paczka wychodząca z poscielowyraj.com jest ubezpieczona. Ważne jest aby został spisany protokół szkody przez kuriera, jeżeli kurier już odjechał skontaktuj się z firmą kurierską. Na spisanie protokołu masz 7 dni. Ważne: Roszczenia związane z brakami oraz uszkodzeniami mechanicznymi towarów bez spisanego protokołu w chwili doręczenia nie będą rozpatrywane.

  • Czy realizujecie wysyłki zagraniczne?

    Tak, odpowiedni adres wpisz w podsumowaniu zamówienia.

  • W jakich godzinach pracuje obsługa sklepu poscielowyraj.com?

    Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. W tych godzinach działa nasz numer telefonu 601 532 780.

Dział obsługi klienta


tel: 601532780
email: sklep@poscielowyraj.com.pl

Godziny pracy infolinii:
poniedziałek - piątek | 9:00 - 15:00


Adres firmy:
ul. Pietkiewicza 19/39
15-689 Białystok

Formularz kontaktowy

* - Pole wymagane

Zapisz się na newsletter i zgarnij 10% rabatu na pierwsze zakupy!
Bądź na bieżąco z promocjami i nowościami w naszym sklepie!

Sprawdź Rajskie Ceny w Kategorii PROMOCJE ! ❤️

  • promocja
Fiolet 361.jpg
Fiolet_361.jpg
Fiolet 361.jpg
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy

DARYMEX POŚCIEL SATYNOWA 220X200 Kolor Fiolet 361

Cena: 140,00 zł 179,00 zł -22% 140.00
ilość szt.
Zyskujesz 5 pkt [?]
Dodaj do listy życzeń
+
O nas
Dziękujemy za zainteresowanie naszymi produktami! :) Jesteśmy polskim producentem odzieży damskiej. Wszystkie nasze rzeczy powstają z dbałością o każdy detal w polskiej szwalni.
+
Opis produktu

Opis

Pościel wykonana w 100% z bawełny, zapinana na zamki błyskawiczne. Materiał z którego jest wykonana jest gładki i delikatny w dotyku i zarazem bardzo wytrzymały dzięki satynowemu splotowi.

Komplet pościeli składa się z jednej poszwy na kołdrę o wymiarach 200x220 cm i dwóch poszewek na poduszki w rozmiarze 70x80 cm. Dodatkową zaletą jest eleganckie opakowanie, taki zestaw pościelowy to idealny pomysł na prezent.

 

DANE TECHNICZNE

Materiał główny Bawełna
Szczegółowy skład materiału 100% bawełna
Gramatura 110 g/m2
Rozmiar 200x220 cm
Skład kompletu Poszwa + 2 poszewki
Rozmiar Pościeli 200x220 cm + 2 szt. 70x80
Kolor Odcienie fioletowego
Zapięcie Zamek błyskawiczny
Przepis prania 40 stopni
Opakowanie Woreczek
Rodzaj Pościeli Pościel satynowa

 

 

Kod produktu: POSATBAW/200X220/FIOLET
+
Koszty dostawy

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
+
Sposoby płatności
Przelew - standardowy przelew na konto bankowe.
Przelewy24 - bezpieczny szybki przelew / Blik / PayPo / Google Pay / Apple Pay.
Płatność kartą - VISA/MasterCard.
Pobranie - Płatność przy odbiorze.
+
Ocena: 5
  •  

    Polska produkcja

    W naszym sklepie większość asortymentu jest Polskiej produkcji. Gwarancja najwyższej jakości!
  •  

    14 dni na zwrot

    Bez problemu zwrócisz lub wymienisz dowolny zakupiony przedmiot zgodnie z regulaminem.
  •  

    Rabat na duże zakupy

    Zgarnij nawet -10% ekstra rabatu przy zamówieniu za minimum 1000zł
  •  

    12.000 Klientów

    Dziękujemy Wam za zaufanie!
 

ABiK Artur Puchalski Opinie z ekomi-pl.com
do góry
Szablon Shoper Icon™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium