Pościelowy Raj
Pomoc
Kontakt
W czym możemy Ci pomóc?
  • Czy jest możliwość złożenia zamówienia innego niż internetowe?

    Tak, zamówienie możemy przyjąć telefonicznie oraz poprzez email. W każdym z tych przypadków stosujemy formę płatności "za pobraniem" lub przedpłata na konto. Abyśmy mogli przyjąć zamówienie potrzebujemy następujących informacji: - imię i nazwisko adresata - dokładny adres wraz z kodem pocztowym - numer telefonu do kontaktu z kurierem - nazwę produktu oraz zamawianą ilość produktów - adres email (jeżeli jest dostępny, do przesłania potwierdzenia przyjęcia zamówienia i numeru listu nadawczego) - opcjonalnie jeżeli klient życzy sobie FV: dane do FV w tym poprawny numer NIP Przygotuj te informacje, przed kontaktem z naszą firmą, lub prześlij do nas zamówienie na adres email: sklep@poscielowyraj.com

  • Czy towar mogę odebrać osobiście?

    Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego. Prowadzimy sklep wyłącznie internetowy ze sprzedażą wysyłkową.

  • Czy towar dostępny jest od "ręki"?

    Tak, sprzedajemy towar tylko taki który mamy na stanie magazynowym. Jednak zdarzają się wyjątkowe sytuacje, co występuje się bardzo rzadko. W takiej sytuacji zawsze kontaktujemy się z kupującym w celu ustalenia planu działania.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty lub otrzymania informacji o wybraniu formy płatności za pobraniem i wynosi od 1 do 3 dni roboczych ( od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Szczegóły zawarte są w zakładce REGULAMIN.

  • Czy otrzymam fakturę VAT na zamówione produkty

    Tak. Na etapie realizacji zamówienia, wybierz fakturę jako dokument sprzedaży i podaj dane do FV (w przeciwnym przypadku otrzymasz paragon fiskalny). Pamiętaj błędne wprowadzanie danych spowoduje wydrukowanie ich na dokumencie. Faktura wysyłana jest na adres mailowy Kupującego.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

    Tak, Zwracany produkt nie może być uszkodzony oraz nosić śladów użytkowania poza tymi wynikającymi np. z konieczności sprawdzenia towaru. Towar nienaruszony w oryginalnym opakowaniu można zwrócić w terminie 14 dni od daty zakupu. Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy znajdą Państwo na stronie w zakładce regulamin.

  • Mam uwagi do realizacji mojego zamówienia - jak mam je przekazać?

    W tym celu dopisz swoją prośbę w uwagach do zamówienia. Odpowiednie pole znajdziesz w ostatnim korku realizacji zamówienia, może tam podać także uwagę dla kuriera np. "domofon nie działa, proszę o tel." itp.

  • Czy kurier zadzwoni i przywiezie paczkę o konkretnej godzinie?

    Kurier posiada numer telefonu, ale nie ma obowiązku zadzwonić do adresata. Godzinę dostarczenia przesyłki wybiera kurier. Nie mamy wpływu na czas dostawy oraz jakość usługi dostarczenia przesyłki. Odpowiedzialni jesteśmy za spakowanie i wysłanie zamówionego przez Państwa towaru a nie dostarczenie przesyłki.

  • Co mam zrobić w sytuacji gdyby przesyłka dodarła do mnie niekompletna lub uszkodzona?

    Na szczęście takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każda paczka wychodząca z poscielowyraj.com jest ubezpieczona. Ważne jest aby został spisany protokół szkody przez kuriera, jeżeli kurier już odjechał skontaktuj się z firmą kurierską. Na spisanie protokołu masz 7 dni. Ważne: Roszczenia związane z brakami oraz uszkodzeniami mechanicznymi towarów bez spisanego protokołu w chwili doręczenia nie będą rozpatrywane.

  • Czy realizujecie wysyłki zagraniczne?

    Tak, odpowiedni adres wpisz w podsumowaniu zamówienia.

  • W jakich godzinach pracuje obsługa sklepu poscielowyraj.com?

    Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. W tych godzinach działa nasz numer telefonu 601 532 780.

Dział obsługi klienta


tel: 601532780
email: sklep@poscielowyraj.com.pl

Godziny pracy infolinii:
poniedziałek - piątek | 9:00 - 15:00


Adres firmy:
ul. Pietkiewicza 19/39
15-689 Białystok

Formularz kontaktowy

* - Pole wymagane

Zapisz się na newsletter i zgarnij 10% rabatu na pierwsze zakupy!
Bądź na bieżąco z promocjami i nowościami w naszym sklepie!

Użyj Kodu Rabatowego: RAJ Zgarnij 10% Zniżki ! ❤️ Rajska Promocja Trwa do 30,06.2022

Darmowa dostawa kurierem lub paczkomatem InPost, Orlen Paczka od 250 zł przy płatności na konto lub szybkim przelewem

Prześcieradło to element, bez którego nie wyobrażamy sobie swojego łóżka. To ono daje nam przyjemny chłód lub ciepło w plecy czy też brzuch i sprawia, że jest nam wygodnie podczas snu.

Najlepsze prześcieradła frotte

Prześcieradła z frotte ze sklepu Pościelowy Raj to produkty we wszystkich kolorach tęczy. Oferujemy miękkie i elastyczne wyroby pościelowe, które można dopasować barwą do ścian, mebli lub dodatków. Żywe kolory dodadzą energii latem, gdy słońce wstaje bardzo szybko, a ciemne kolory odzwierciedlą stan pogodowy za oknem podczas zimy. Szeroka gama barw pozwoli także na wybór ulubionego koloru prześcieradła z gumką frotte. U nas wybór jest ogromny!

Oprócz estetycznego wyglądu nasze prześcieradła frotte z gumką charakteryzują się wysoką chłonnością. Zapewniają przy tym odpowiednią izolację termiczną i pozwalają na noc wolną od pocenia się. Jest to w szczególności doceniane podczas chłodnych, zimowych nocy lub w trakcie choroby, gdy trudno jest panować nad utrzymaniem stałej temperatury ciała. Prześcieradła są również odporne na zagniecenia, dzięki czemu można zaoszczędzić trochę czasu na prasowaniu. Wystarczy więc wysuszyć prześcieradło po wypraniu i już - gotowe do użycia!

Komfort snu, jaki zapewnia styczność z delikatnym materiałem, można uzyskać poprzez właściwy dobór prześcieradła. W swojej ofercie posiadamy nie tylko tradycyjne modele bawełniane, ale także bardzo praktyczne prześcieradła na gumkę, dostępne w wielu rozmiarach. Do łóżka jednoosobowego przygotowaliśmy prześcieradło frotte 120x200, z kolei do dużych łóżek małżeńskich jego odpowiednik w rozmiarze 200x220. W podanych rozmiarach nie uwzględniliśmy dodatkowych 20 cm, które pozwolą Państwu odpowiednio założyć prześcieradło na materac i zapewnią estetyczne wykończenie. Nasze prześcieradła mogą być wykorzystywane na łóżkach o wszystkich standardowych rozmiarach, zakrywając całą powierzchnię spania.

Otrzymane kody rabatowe nie obejmują ofert w promocji

ABiK Artur Puchalski Opinie z ekomi-pl.com
  •  

    Polska produkcja

    W naszym sklepie większość asortymentu jest Polskiej produkcji. Gwarancja najwyższej jakości!
  •  

    14 dni na zwrot

    Bez problemu zwrócisz lub wymienisz dowolny zakupiony przedmiot zgodnie z regulaminem.
  •  

    Rabat na duże zakupy

    Zgarnij nawet -10% ekstra rabatu przy zamówieniu za minimum 1000zł
  •  

    12.000 Klientów

    Dziękujemy Wam za zaufanie!
do góry
Szablon Shoper Icon™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium