Pościelowy Raj
Pomoc
Kontakt
W czym możemy Ci pomóc?
  • Czy jest możliwość złożenia zamówienia innego niż internetowe?

    Tak, zamówienie możemy przyjąć telefonicznie oraz poprzez email. W każdym z tych przypadków stosujemy formę płatności "za pobraniem" lub przedpłata na konto. Abyśmy mogli przyjąć zamówienie potrzebujemy następujących informacji: - imię i nazwisko adresata - dokładny adres wraz z kodem pocztowym - numer telefonu do kontaktu z kurierem - nazwę produktu oraz zamawianą ilość produktów - adres email (jeżeli jest dostępny, do przesłania potwierdzenia przyjęcia zamówienia i numeru listu nadawczego) - opcjonalnie jeżeli klient życzy sobie FV: dane do FV w tym poprawny numer NIP Przygotuj te informacje, przed kontaktem z naszą firmą, lub prześlij do nas zamówienie na adres email: sklep@poscielowyraj.com

  • Czy towar mogę odebrać osobiście?

    Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego. Prowadzimy sklep wyłącznie internetowy ze sprzedażą wysyłkową.

  • Czy towar dostępny jest od "ręki"?

    Tak, sprzedajemy towar tylko taki który mamy na stanie magazynowym. Jednak zdarzają się wyjątkowe sytuacje, co występuje się bardzo rzadko. W takiej sytuacji zawsze kontaktujemy się z kupującym w celu ustalenia planu działania.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty lub otrzymania informacji o wybraniu formy płatności za pobraniem i wynosi od 1 do 3 dni roboczych ( od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Szczegóły zawarte są w zakładce REGULAMIN.

  • Czy otrzymam fakturę VAT na zamówione produkty

    Tak. Na etapie realizacji zamówienia, wybierz fakturę jako dokument sprzedaży i podaj dane do FV (w przeciwnym przypadku otrzymasz paragon fiskalny). Pamiętaj błędne wprowadzanie danych spowoduje wydrukowanie ich na dokumencie. Faktura wysyłana jest na adres mailowy Kupującego.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

    Tak, Zwracany produkt nie może być uszkodzony oraz nosić śladów użytkowania poza tymi wynikającymi np. z konieczności sprawdzenia towaru. Towar nienaruszony w oryginalnym opakowaniu można zwrócić w terminie 14 dni od daty zakupu. Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy znajdą Państwo na stronie w zakładce regulamin.

  • Mam uwagi do realizacji mojego zamówienia - jak mam je przekazać?

    W tym celu dopisz swoją prośbę w uwagach do zamówienia. Odpowiednie pole znajdziesz w ostatnim korku realizacji zamówienia, może tam podać także uwagę dla kuriera np. "domofon nie działa, proszę o tel." itp.

  • Czy kurier zadzwoni i przywiezie paczkę o konkretnej godzinie?

    Kurier posiada numer telefonu, ale nie ma obowiązku zadzwonić do adresata. Godzinę dostarczenia przesyłki wybiera kurier. Nie mamy wpływu na czas dostawy oraz jakość usługi dostarczenia przesyłki. Odpowiedzialni jesteśmy za spakowanie i wysłanie zamówionego przez Państwa towaru a nie dostarczenie przesyłki.

  • Co mam zrobić w sytuacji gdyby przesyłka dodarła do mnie niekompletna lub uszkodzona?

    Na szczęście takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każda paczka wychodząca z poscielowyraj.com jest ubezpieczona. Ważne jest aby został spisany protokół szkody przez kuriera, jeżeli kurier już odjechał skontaktuj się z firmą kurierską. Na spisanie protokołu masz 7 dni. Ważne: Roszczenia związane z brakami oraz uszkodzeniami mechanicznymi towarów bez spisanego protokołu w chwili doręczenia nie będą rozpatrywane.

  • Czy realizujecie wysyłki zagraniczne?

    Tak, odpowiedni adres wpisz w podsumowaniu zamówienia.

  • W jakich godzinach pracuje obsługa sklepu poscielowyraj.com?

    Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. W tych godzinach działa nasz numer telefonu 601 532 780.

Dział obsługi klienta


tel: 601532780
email: sklep@poscielowyraj.com.pl

Godziny pracy infolinii:
poniedziałek - piątek | 9:00 - 15:00


Adres firmy:
ul. Pietkiewicza 19/39
15-689 Białystok

Formularz kontaktowy

* - Pole wymagane

Zapisz się na newsletter i zgarnij 10% rabatu na pierwsze zakupy!
Bądź na bieżąco z promocjami i nowościami w naszym sklepie!

Sprawdź Rajskie Ceny w Kategorii PROMOCJE ! ❤️

Darmowa dostawa kurierem lub paczkomatem InPost, Orlen Paczka od 250 zł przy płatności na konto lub szybkim przelewem

Prześcieradła bawełniane bez gumki będą idealnym wyborem dla osób ceniących sobie wygodę, funkcjonalność oraz delikatność powierzchni łóżka. Bawełna, z której szyte są nasze produkty, cechuje się wysoką jakością i brakiem syntetycznych domieszek. Dzięki temu skóra użytkownika będzie mogła swobodnie oddychać w nocy. W naszym sklepie internetowym dostępne są prześcieradła bawełniane bez gumki w 2 standardowych rozmiarach: 180 × 200 cm oraz 200 × 220 cm. W celu poprawnego dobrania wymiaru należy zmierzyć materac z 2 stron — długość i szerokość. Metoda ta pozwoli na dopasowanie idealnego prześcieradła, dzięki któremu każdy klient będzie spać jak dziecko. Dobrze przespana noc to jeszcze lepiej rozpoczęty dzień.

Delikatne prześcieradła z bawełny

Prześcieradła bawełniane są najpopularniejszym rodzajem nakryć na materace. Swoją popularność zawdzięczają wykonaniu z naturalnej tkaniny. Charakteryzują się one niesamowitą miękkością i aksamitnością. Prześcieradła te stanowią odpowiedź wobec tych, którzy cenią sobie najwyższy komfort snu. W naszej ofercie znajdą Państwo wysokiej jakości prześcieradła bawełniane bez gumki, które świetnie sprawdzą się w codziennym użytkowaniu — nie zsuwają się, a ich dopasowanie do materaca poprawia jakość snu. Tkaniny bawełniane zaliczają się do materiałów nierozciągliwych, dlatego wymagają prasowania, aby na łóżku prezentowały się jeszcze estetyczniej. W celu zachowania właściwości i funkcjonalności naszych wyrobów, zalecamy pranie prześcieradeł bawełnianych 180 × 200 cm w temperaturze 40°C. Zabieg ten pomoże zmniejszyć ryzyko rozciągnięcia się tkaniny.


Zapraszamy do zainteresowania się naszą ofertą i wyboru idealnego produktu.

Otrzymane kody rabatowe nie obejmują ofert w promocji

ABiK Artur Puchalski Opinie z ekomi-pl.com
  •  

    Polska produkcja

    W naszym sklepie większość asortymentu jest Polskiej produkcji. Gwarancja najwyższej jakości!
  •  

    14 dni na zwrot

    Bez problemu zwrócisz lub wymienisz dowolny zakupiony przedmiot zgodnie z regulaminem.
  •  

    Rabat na duże zakupy

    Zgarnij nawet -10% ekstra rabatu przy zamówieniu za minimum 1000zł
  •  

    12.000 Klientów

    Dziękujemy Wam za zaufanie!
do góry
Szablon Shoper Icon™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium