Pościelowy Raj
Pomoc
Kontakt
W czym możemy Ci pomóc?
  • Czy jest możliwość złożenia zamówienia innego niż internetowe?

    Tak, zamówienie możemy przyjąć telefonicznie oraz poprzez email. W każdym z tych przypadków stosujemy formę płatności "za pobraniem" lub przedpłata na konto. Abyśmy mogli przyjąć zamówienie potrzebujemy następujących informacji: - imię i nazwisko adresata - dokładny adres wraz z kodem pocztowym - numer telefonu do kontaktu z kurierem - nazwę produktu oraz zamawianą ilość produktów - adres email (jeżeli jest dostępny, do przesłania potwierdzenia przyjęcia zamówienia i numeru listu nadawczego) - opcjonalnie jeżeli klient życzy sobie FV: dane do FV w tym poprawny numer NIP Przygotuj te informacje, przed kontaktem z naszą firmą, lub prześlij do nas zamówienie na adres email: sklep@poscielowyraj.com.pl

  • Czy towar mogę odebrać osobiście?

    Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego. Prowadzimy sklep wyłącznie internetowy ze sprzedażą wysyłkową.

  • Czy towar dostępny jest od "ręki"?

    Tak, sprzedajemy towar tylko taki który mamy na stanie magazynowym. Jednak zdarzają się wyjątkowe sytuacje, co występuje się bardzo rzadko. W takiej sytuacji zawsze kontaktujemy się z kupującym w celu ustalenia planu działania.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty lub otrzymania informacji o wybraniu formy płatności za pobraniem i wynosi od 1 do 3 dni roboczych ( od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Szczegóły zawarte są w zakładce REGULAMIN.

  • Czy otrzymam fakturę VAT na zamówione produkty

    Tak. Na etapie realizacji zamówienia, wybierz fakturę jako dokument sprzedaży i podaj dane do FV (w przeciwnym przypadku otrzymasz paragon fiskalny). Pamiętaj błędne wprowadzanie danych spowoduje wydrukowanie ich na dokumencie. Faktura wysyłana jest na adres mailowy Kupującego.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

    Tak, Zwracany produkt nie może być uszkodzony oraz nosić śladów użytkowania poza tymi wynikającymi np. z konieczności sprawdzenia towaru. Towar nienaruszony w oryginalnym opakowaniu można zwrócić w terminie 14 dni od daty zakupu. Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy znajdą Państwo na stronie w zakładce regulamin.

  • Mam uwagi do realizacji mojego zamówienia - jak mam je przekazać?

    W tym celu dopisz swoją prośbę w uwagach do zamówienia. Odpowiednie pole znajdziesz w ostatnim korku realizacji zamówienia, może tam podać także uwagę dla kuriera np. "domofon nie działa, proszę o tel." itp.

  • Czy kurier zadzwoni i przywiezie paczkę o konkretnej godzinie?

    Kurier posiada numer telefonu, ale nie ma obowiązku zadzwonić do adresata. Godzinę dostarczenia przesyłki wybiera kurier. Nie mamy wpływu na czas dostawy oraz jakość usługi dostarczenia przesyłki. Odpowiedzialni jesteśmy za spakowanie i wysłanie zamówionego przez Państwa towaru a nie dostarczenie przesyłki.

  • Co mam zrobić w sytuacji gdyby przesyłka dodarła do mnie niekompletna lub uszkodzona?

    Na szczęście takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każda paczka wychodząca z poscielowyraj.com jest ubezpieczona. Ważne jest aby został spisany protokół szkody przez kuriera, jeżeli kurier już odjechał skontaktuj się z firmą kurierską. Na spisanie protokołu masz 7 dni. Ważne: Roszczenia związane z brakami oraz uszkodzeniami mechanicznymi towarów bez spisanego protokołu w chwili doręczenia nie będą rozpatrywane.

  • Czy realizujecie wysyłki zagraniczne?

    Tak, odpowiedni adres wpisz w podsumowaniu zamówienia.

  • W jakich godzinach pracuje obsługa sklepu poscielowyraj.com.pl?

    Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. W tych godzinach działa nasz numer telefonu 601 532 780.

Dział obsługi klienta


tel: 601532780
email: sklep@poscielowyraj.com.pl

Godziny pracy infolinii:
poniedziałek - piątek | 9:00 - 15:00


Adres firmy:
ul. Pietkiewicza 19/39
15-689 Białystok

Formularz kontaktowy

* - Pole wymagane

Zapisz się na newsletter i zgarnij 10% rabatu na pierwsze zakupy!
Bądź na bieżąco z promocjami i nowościami w naszym sklepie!

 ⇒ Ciesz się wysoką jakością naszych produktów w jeszcze niższej cenie 😍

❤️ Zrób zakupy do 28 marca i skorzystaj ❤️

 z rabatu na oferowane artykuły !!!!!

  

 Kody rabatowe nie łączą się z ofertami w promocji

Darmowa dostawa kurierem lub paczkomatem InPost, Orlen Paczka od 160 zł przy płatności na konto lub szybkim przelewem

Kołdry Naturalne

Produkty: 4

Szukasz wysokojakościowych kołder z naturalnym wypełnieniem? Świetnie! Kołdra bambusowa całoroczna i kołdra półpuchowa z pióra gęsiego będą dla Ciebie idealne. Są przepiękne i praktyczne. Zadbają również o właściwy mikroklimat snu w Twojej sypialni.

Kołdra bambusowa całoroczna - wegańska kolekcja Bamboo

Kołdra bambusowa całoroczna posiada wypełnienie z wysokojakościowych włókien ze zmiażdżonego bambusa. Włókna bambusowe są świetnymi izolatorami termicznymi, dlatego skutecznie Cię ogrzeją przez cały rok! Kołdra bambusowa całoroczna nie zagrzeje Twojego ciała latem i nie zaziębi go w zimę. Jest gwarantem utrzymania optymalnej temperatury ciała. Służą temu oddychające i wysoce higroskopijne włókna bambusowe, dzięki którym kołdra bambusowa całoroczna wykazuje świetną cyrkulację powietrza. Znakomita redukcja wilgotności zapobiega powstawaniu drobnoustrojów, dlatego możesz spać spokojnie!

Kołdra całoroczna bambusowa jest opatrzona certyfikatem V-Label, co potwierdza jej ekologiczność i biodegradowalność.

Kołdra półpuchowa - z naturalnego puchu i pierza gęsiego

Wiesz, czym się wyróżnia wysokojakościowa kołdra półpuchowa? Aksamitnie miękki i niezwykle miękki materiał świetnie chroni ciało przed zimnem. W czasie zimy kołdra typu półpuch gęsi z powodzeniem zastąpi Ci ciężką, babciną pierzynę, a latem otuli cię przyjemnym chłodem. Jest to zasługa naturalnych gęsich piór! Wypełniona nimi kołdra półpuchowa zapewnia ciału skuteczną i optymalną ochronę termiczną. Jest w pełni naturalna, dlatego stanowi świetną alternatywę dla produktów syntetycznych. Mamy pełen asortyment obu kołder, więc zapraszamy do zapoznania się z naszymi ofertami!

Otrzymane kody rabatowe nie obejmują ofert w promocji

ABiK Artur Puchalski Opinie z ekomi-pl.com
  •  

    Polska produkcja

    W naszym sklepie większość asortymentu jest Polskiej produkcji. Gwarancja najwyższej jakości!
  •  

    14 dni na zwrot

    Bez problemu zwrócisz lub wymienisz dowolny zakupiony przedmiot zgodnie z regulaminem.
  •  

    Rabat na duże zakupy

    Zgarnij nawet -10% ekstra rabatu przy zamówieniu za minimum 1000zł
  •  

    12.000 Klientów

    Dziękujemy Wam za zaufanie!
do góry
Szablon Shoper Icon™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium